snart lättar molnen

hallo!
skolan idag va precis som vanligt, precis som alla andra, aså j*vlar vad jag längar till gymnasiet när man slipper skit lektioner som man hatar, och j*vla norrstarandsskolan! shit!
men efter skolan drog jag och emma + typ 90 % av skolans elever till stan, vi skulle kolla efter prao plats eftersom lappen ska va inne på tisdag men ingen tar ju emot så just nu ser det inte så ljust ut för oss.. ^^
blir trött på detta aså hahha
tog bussen hem efter ett misslyckat letande halv 6 och gick ut med hunden när jag kom hem, shit han gillar att springa aså ;o
nu ska jag snart äta o se om emmis kommer hit eller hur det blir, men man kan ju inte sova över för jag ska till skit träningen 10 på morgonen!
på en lördag jag vet!!!!
men men..
hörs, harre ♥
min bajskorv till hund i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0