19 januari

tjenna!
lite empty här hahah ;)
men orka bara inte och hade inte direkt något att skriva om, har inte direkt förändrats något idag men kände ändå att jag ville skriva ett litet inlägg :)
idag då, skola as usual, började med profil är nära med min onepies nu, bara dragkjedja och muddar kvar (y)
sen so, lunch, matte - gjorde inte ett skit hade så sjukt ont i huvudet, det va bara så jobbigt! - sista lektionen va svenska vi kollade bara på film så det va gött, narnia wohoo! ;d
efter skolan blev det att knalla hem på egen hand för bajskorven skulle till sin mamma som har varit i spanien i en vecka, så ajja får väl se hur det blir imorgon, ska på spinning i alla fall! :D
nu sitter jag framför mtv och äter lite mellis själv här hemma... :(
känns lite ensamt med min brorsa kommer säkert snart hem ;)
hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0