25 januari - i've been here all along

chaa bloggen!
fan va kallt det är ute nu aså!! jag som trodde att det skulle bli varmare, jag hade ju nästan vår känsla där ett tag, när det va så varm ett tag! :(
men skolan idag va chill, började halv 10 men engelska, sen hade vi b-språk och efter det hade vi kort lunch sen skulle vi åka buss till karlstad raketcenter och spela squash (stavning) och bedminton (staving där med) ett tag,  sen skulle vi också spela curling ett tag, jag tyckte inte racket sakerna va så kul, men curling är as kul! :D
hahah jag hade inte ramlat å hela tiden förutom sista spelet i slutet så drog jag mej :( inte kul!
aså jag måste ju säga att det är seriöst halt som FAN! ;o
sen va det buss tillbaka till skolan och traskade jag hem med emma och åt, kollade tv och "pluggade" ;)
nu ska jag hämta en filt och värma mig!
dagens fast lite suddigare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0