are you stong enough for this game

- TIDINSTÄLLT INLÄGG -

kör på tidinställt inlägg nu för det känns så tomt i bloggen nu när det är skola och massa grejs man gör efter skolan..
men nu sitter jag (förmodligen) på matten och pluggar rå hårt tillsammans med min sköna klass, not
men nej matte är ganska kul heheh.. men efter skolan ska nog jag o emma dra hem till mig och sen ska vi till en på skåre som emma ska fixa sina akryl naglar hos ;)
kul, ska hänga med och se hur man gör och sånt, tror inte jag ska göra sånt inom en snar framtid för att jag skulle få panik, men kanske nån gång... :)
men jag bloggar när jag kommer hem från skolan eller innan vi åker puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0