but your so beautiful

hej bloggen!
har kommit hem från dagens planer nu, eller för ett tag sen :)
först träningen då, gick bbra inget speciellt, efter så skyndade jag mig hem, fort som fan, och gjorde mig iordning lite sen körde pappa mig till stan, då gick jag upp till min frisa och klippte mig, mitt hår va ju olika långt ena sidan va längre än den andra, då det fixade vi till och klippte upp lite och det sista va luggen blev lite kortare så nu får vi hoppas att det blir bra, jag älskar känslan man får när man precis har klippt sig, känns nästan som ett nytt hår man fått :)
sen tog jag bussen hem, nu har jag ätit lite mellanmål, va jätte hungrig hade bara ätit en maka till frukost 10 imorse ;)
nu ska jag knäppa på en film tror jag och bara ta det lugnt :)
hörs senare ♥
hur blev det?
tacksam för svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0