COLOR TOUCH

hej!
kom precis in genom yterdörren, har precis kommit hem från en ganska lång dag på stan
jag tog bussen o möte pappa vid 20 över 1 då käkade vi lite lunch sen gick jag runt lite med honom medans jag väntatde på emma, livia o maria, när dom kom vid 3 ungefär så gick jag o emma o bytte min byxor o köpte en hårfärg till mig medan livia o maria va nån annan stans..
efter det satt vi bara o chilla lite i mitt i city innan emma skulle få smink kurs på make up store vid 4 :)
så jag satt med henne o kollade på, intressant att se hur en "bra" sminkar och ger tips som man själv kanske kan ta del av (y)
där fick hon lite smink också som ingick, skulle också vilja pröva det nån gång, det skulle vara kul :D
sen gjorde vi inte så mycket efter det vi åkte hem ganska direkt så nu ska jag bara chilla lite framför TV:n
sysn inte så mycket, men den är bara brun just nu tycker jag mitt hår är så rött så det ska bort :D
och jag köper min färg på en frisör för då är det inte så stor chans att det blir "missfärgat" och konstigt + att det är toning så det skadar inte håret (y)
lite dyrare men det kanske är värt det

Kommentarer
Postat av: emmi

Dagens Blogg är avslutad. Gå in och se om de var du som vann, annars, ANMÄL DIG IGEN!

direkt länk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/vinnare-ny-tavling.html#comment



Hugs, fashiontwisted!

2011-01-03 @ 18:32:21
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0