done for now...

såå, nu har jag fixat lite med designen och jag tror den blir ganska bra, för ett tag i alla fall..!
jag kommer ju säkert tröttna efter ett tag, jag är inte helt nöjd, det är lite små saker jag vill ända men just nu så är det ganska bra ändå, eller vad tycker ni, var ärlig!
så det är det jag har gjort under kvällen, var och handlade på kvantum med mamma sen åt vi lite middag tillsammans, samt att jag kollade lite på let's dance som det var premier på idag, skoj.. fast nää...
nu ska jag tvätta bort sminket och sen lägga mig och läsa om det inte kommer nån bra film på TV ;)
hörs imorgon, god natt ♥
ny header, lite somrigare och det var det jag ville ha, har jag lyckats??

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Massa extrabesökare står på spel!

Anmäl dig till min "dagens bloggar" där två vinnare alltid dras :) !



Lycka till!

Kram Bea

2011-01-08 @ 13:25:18
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0