du är verkligen en riktig f*tta eller hur

hej!
hade skrivit ett jätte långt inlägg förut men när jag skulle "sudda" för jag skrev fel så gick datorn tillbaka massa sidor så allt försvann!! -.-' D:
så jag orkar inte skriva om allt, men typ, skola idag, profil första lektion började och är snart klar med min baby rosa onepeice sin jag gör! :D
sen massa andra lektioner, efter skolan gick vi hem till mig och lagade mat och käkade såklart, vid halv 5 tog vi bussen till våxnäshallarna för jag skulle lämna en nyckel sen direkt hem i samma timme så det kostade inget ;)
massa flum på den turen! hahaha
men nu är jag hemma och kollar på how i met your mother och väntar på att jag och mamma ska åka och handla ;)
dagens outfit

Kommentarer
Postat av: livia

jag måste bara säga det jag älskar rubriken, känns så skönt att ha er på min sida <33

2011-01-12 @ 22:01:27
URL: http://liviaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0