finns det verkligen rum för dej och mej i denna världen?

hej bloggen! :D
ja vad ska jag säga om min skoldag idag då??
jo kanske att dagen sög i vissa tillfällen och va ganska bra i andra..
hade himla ont i huvudet hela dagen så det va ganska svårt att koncentrera sig och så, men det gick ju ganska bra ändå lyckade ju faktiskt ta mig igenom hela dagen utan att svimma eller gå hem ;)
men nu har jag kommit hem för ett tag sen - typ en timme- och ätit lite flingor
idag va det ju meningen att jag skulle gå på spining med amanda men  jag vet inte när det är och har ingen aning om hur jag ska ta mig dit!
men jag kanske ska till emma i skåre och kolla när hon äntligen gör sina naglar haha ;)
får väl se hur det blir, skriver senare puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0