happy face

nån dag innan nyår så beställde jag lite smycken från internet, såklart så kan dom ju inte skicka det på helgerna efter som ingen jobbar då utan jag fick hem det idag, medans jag va ute idag så kom paketet så mamma åkte o hämtade ut det, så när jag kom hem så låg det och väntade på mig :)
jag beställde 2 halsband och 2 ringar och är super nöjd med allt, kommer lätt beställa mer snart :D
den till vänster är en dubbelring så jag får se hur jag klarar av det, intressant!
alla vi som älskar att hitta dags-att-ge-upp-nu saker! :D

Kommentarer
Postat av: Livi

Hej du! :)

vilken sida har du beställt sakerna ifrån? sjuukt fina!! :D PUSS pårej <3

2011-01-07 @ 01:50:46
URL: http://liviaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0