his beautiful

hallo! :D
dagen började med skola som vanligt, profil! :D
jag gjorde klart min onepiece, den blev ju så förbannat cool!! (h)
slutade tidigt på svenskan som va sista lektionen idag, för vi skulle bara se klart på Narnia sen fick vi sluta så jag tog mig hem och släppte ut hunden i trädgården och slängde i mig en maka, sen tog jag bussen som emma o livia också hoppade på sen, och drog till stan och gick runt och krousade (staving xd) i affärerna och lite sånt, självklart hade ju jag och emma lite problem med vad vi skulle köpa men det slutade med att hon köpte den tröjan hon skulle köpt får början och jag med, fast min va på rean! 49:- spänn, kan man väl klämma in, ville ha en lite sånt tröjsak, mysig :D
vid 6 tog vi bussen hem, typ, för jag skulle ut med hunden på promenad och sen laga mat till mamma och mig för mamma jobbade sent, igen -.-, och så lånade jag ut min brorsa pengar för o köpa ägg + att jag städade köket, shit va jag kände mig som en mamma idag då!! ;O
haha nej usch jag gillar och vara barn, fast helst vill jag ju gå tillbaka till dagis tiden men aja ;)
nu är jag nyduschad och ska plugga lite engelska :)
dagens köp, fast nu har jag klippt lite i den också ^^
och dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0