huvudvärk på hög nivå!

hej bloggen!
det blev visst inte så mycket skola för mig idag..
jag gick hem på lunchen för att jag hade så sjukt ont i huvudet så jag orkade inte göra något
så det kändes bara bäst att knalla hem, jag hade ju ingen skåp nyckel och min högra hand va också sjuk, så det kändes inte som en lyckad dag! ;)
men jag hann i alla fall men gamma tid, bild och spanska sen om jag hade stannat i skolan hade jag so och teknik, men det kanske inte är så intressant
när jag kom hem bytte jag till något mer passade för det jag hade planerat, att sova!!
men det är ju inte det lättaste när det är ljust ute så jag gick och satte mig o kolla på branie och herr morris! :D
men nu sitter jag och snakar med ejz på msn:en så vi hörs senare puss ♣
dagens skol outfit
och dagens slapp outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0