if i could hold on through the tears and the laughter

god morgon!
hur mår alla idag då? själv så har jag lite blandade känslor..
jag vaknade vid 10 idag ungefär, sen dess har jag käkat lite frukost och suttit framför disney channel
men jag har redan sett high school musical 3 typ 100 gånger så jag gick upp till datorn istället :)
planer för idag då? först ska jag på träning kl 13.00 o den är tydligen bara en halv timme (?) onödigt tycker jag då men vi får väl se hur den blir, sen efter det blir det hem en snabbis för sen ska jag (äntligen) gå till frisan och försöka få en lite bättre frill som inte liknar ett fågelbo som det ser ut som nu!
efter det vet jag inte, kanske ska va med emma o livia senare
men nu ska jag bara fortsätta slappa :D
en bild som va tagen i början av förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0