it hurts my heart

hej bloggen!

vart lite tomt nu va..?! men har inte tänkt på bloggen alls över huvudtaget på hela helgen och har inte orkat heller
men min helg va väl okej, i lördags va jag på träning och å stan med emma o livia (köpte ett blommigt linne) i fredags va jag med ebba, det va så länge sen!! kul va det, och idag va jag i kyrkan först med manda när jag kom hem satte jag mig med plugget och det funkade bra i en timme sen bröt jag ihop och satte mig och kollade på min barndom på vhs, dvs mumintrollet o nills holgersson sen har jag mågra filmer kvar som jag ska se nån annan gång, humöret är väl inte riktigt på topp, och har känts som det inte varit det på ganska länge, jag vet inte va det är men
är nåt så sjukt ledsen o orolig, något som påverkar mitt beteende väldigt mycket..
hörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0