it's the awnser to our never ending story

hej bloggen!
imorse så vaknade jag runt 10 och gick och satte mig och kollade på asterix och vikingarna filmen ni vet som man kollade på när man va lite hihi, sen gick jag in i duschen och gjorde mig iordning,vid 12 va jag och mamma på väg till stan först för jag skulle köpa ett par vanliga mjukisbyxor sen åkte vi till bergvik och kollade på iPod och handlade mat, nu har vi precis kommit hem och nu sitter jag och väntar på mat och pluggar, sen har ja tydligen träning idag kl 15.30 får se hur jag kommer dit, den är ju på sunsta så jag kan ju inte ta bussen, för långt att gå så får se om mamma eller pappa är vänliga nog för att ge sin dotter en skjuts ;)
men bäst jag fortsätter plugga skriver senare ♥
dagens outfit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0