jag hoppas du vet att du är speciell

tjaaa alla bloggläsare!
idag ringde väckarklockan och väckte mig klockan 09.00 på morgonen!
shit det var rena helvetet att gå upp så tidigt kan inte fatta att jag ska gå upp 07.00 imorgon! D:
kommer dö!
i alla fall, jag tog mig upp och gick i i duschen, gjorde mig iordning och åt frukost, sen körde pappa mig till kyrkan, men det var ju inte det lättaste, vägarna va ju fulla med vatten och is och snö så vi körde ju typ 20km/h hahaha så fort gick det ju inte, men jag hann i tid i alla fall ;D
efter det gick jag hem, och nu har jag precis gjort mig själv lite nudlar med smak av biff, mumms super gott! :D
tror inte jag ska göra någonting idag, annat än ett tränar möte jag ska på kl 18.00 men det tar vi då hörs sen puss ♥

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Vinnarna från dagens bloggar är uppe!

Hade du inte turen med dig kanske du har det idag :) !



Kram Bea

2011-01-09 @ 14:26:08
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0