just take my hand and never let go!!

hej!
följde emma hem runt halv sex för hon skulle äta - men hon orka inte komma tillbaka till mig buhuu :(-
sen har jag bara suttit vid datorn och haft en härlig ensam-hemma-sitta-framför-kanal 6-hela-kvällen kväll
haha alltid lika pålitlig den där kanal 6 ;D
sen har jag ätit nudlar med biff smak och sånt, men nu är alla hemma och jag har tvättat bort sminket och noppat ögonbrynen (AJ!!), och nu sitter jag och videochattar med emma ;)
va tänkt att jag skulle titta på fun with dick and jane idag men mamma hade andra planer när hon kom hem så det blev inte så :(
saknar tv på mitt rum!!
men ska nog dra mig till sängs snart är skit trött, känner mig verkligen utmattad efter nästan en hel vecka i skolan, men det är lugnt bara en hel termin kvar!!!! D:
ajja ska sluta gnälla nu god natt på er, hörs imorgon puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0