legends never die

just nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet med mamma i soffan :)
vi sitter också och pratar om lite allmänt, resor, renoveringar o.s.v vi pratar också om hur jag ska möblera mitt rum så att det blir så bra som möjligt, mitt rum är ju skit litet och när jag insisterade att jag skulle knöka in en dubbelsäng så fick jag ju inte mer plast kan man ju säga, men jag får stå mitt kasst jag måste ju kunna fixa det på nåt sätt, men jag måste framför allt städa och rensa min garderob, det ser förjävligt ut! :o
vi kanske ska göra nya garderober, men vår bygg killa svarar ju aldrig! kanske får ta till fuskbyggarna på 4:an ;)
nej skoja bara, men nu ska jag stänga av datorn och va lite social :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0