monarki i all ära

just nu sitter jag kollar på året med kungafamiljen som går på kanal 1
tyckte det är lite kul o kolla på hur det ha sett ut i den monarki vi lever i här i sverige ;D
särskilt nu påå slutet av året när kungen inte riktigt "uppfört sig som en kung" det är ju mer än 50 % av sveriges befolkning som vill att vår nuvarande kung ska avgå i förtid och att kronprinsessan viktoria ska ta över tronen som drottning, och vissa tycker att vi helt ska ta bort monarkin, men det tycker inte jag för det finns ju inte så många länder som ha monarki och då är det ju lite kul att vara en av de få som har kvar det ;D
o för att gå till något helt annat, nu har jag precis färgat mitt hår, vet inte hur det blev än för det är fortfarande blött med det kommer bilder på det imorgon i dags ljus så syns det bättre ;)

Kommentarer
Postat av: emmi

- vad roligt att du är med! Hör av mig imorgon när vinnaren är utsedd =)

haft en bra dag? Kram!

2011-01-03 @ 20:55:02
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0