problemo

hej bloggis!
har precis gått genom dörren, och kommit hem från mitt tränar möte vi hade idag som började 18.00 som jag skrev i för inlägget tror jag, gick bra tycker jag! :)
annars idag har jag inte gjort ett skit förutom när jag var i kyrkan kl 11-12, ganska skönt och njuta av sista dagen i frihet! nej jag ska inte gifta mig (man brukar ju säga så då? ^^) men skolan börjar imorgon, en hel termin av det j*vla tjatet och skit som kommer i smaband med det!
men se positivt, sommaren och våren kommer och är redan på G känner jag, när man går ut och gått 10 meter så har man östersjön i skorna sen! -.-
särskilt med tygskor, suger, ska fråga om jag och mamma kan köpa nya för min är typ förstörda! :(
men nu sitter jag och vänta på att mamma ska se om det finns nån middag till mig, för alla hade redan ätit upp all mat så finns ingenting :(
jag tror vi hörs imorgon, om jag inte skriver nåt mer senare, annars ha en bra första dag i skolan (för er som börjar imorgon) :D
fastnar på bild gör jag inte heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0