the way you make me feel

hej!
skolan idag va ganska normal - som typ alla andra -.- - jag va hos tandläkaren imorse kl 09.15 hade jag tid så jag gick från lektionen tjugo i, men jag kom dit en kvart före så jag fick komma in innan så jag gick tillbaka till skolan halv och kom in precis när so:n hade börjat men det gick ju inte att jobba p.g.a den man satt vid samma bord som! :(
sen va det massa lektioner datti da.. (0_o) hahah på gympan så körde vi en form av ko skit som vi körde i 5:an typ fast inte riktigt samma, men kul va det förutom när man själv blev bombad! x(
efter skolan drog jag hem själv! shocking i know! ;o
men emma skulle till sin farfar som fyllde år, får se om hon hinner komma sen.. :)
men idag tänkte jag plugga lite mer so annars bara chilla! :D
hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0