TV is my friend

hej!
nu är jag hemma, och har precis hoppat av bussen efter en lång , men väldigt rolig dag :)
va ju först på stan med maja, vi gick omkring i olika affärer jag som inte har några pengar what so ever köpte för min näst sista ören en välbehövd bh, sen åt vi på wok kitchen också, år rist, kyckling spett och jordnöttsås :D
super gott!
vid runt 2 åkte maja hem och jag åkte till emma i skåre och åkte pulka, slängde oss i snön så det droppade nästan om oss! hahah när vi kom in bytte vi till torra kläder och satte oss framför 2 and ½ men, innan jag tog bussen hem vid typ 8, hahhahahah tycker alltid det kul att åka buss!
så nu är jag hemma i alla fall ska bara chilla framför TV:n nu och inte tänka mer för idag, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0