first day att school..

hej bloggen!
japp hur var dagens skoldag..?
ja den började ju ungefär som alla andra, i princip, jag stog och väntade på emma vid parkeringen när jag kom på att jag glömde min skåpnyckel hemma, så jag fick ta min extranyckel som emma alltid har med sig, men tror inte att jag inte låste inte den med, fick en liten kick av panik för jag hade ju min jacka och väska i skåpet och mina hemnycklar så jag kunde ju inte gå hem!
men mamma kom med den på lunchen sen så jag kunde andas ut dom 2 lektionerna som va kvar på dagen (-.-) ovärt men tur att jag fick hemnycklarna och allt det där i alla fall ;)
annars va det väl en av alla andra skoldagar, efter skolan gick jag och emma hem till mig och käkade lite gröt och slöade framför TV:n, vid 6 gick jag och morris och följde henne en bit hem
nu sitter jag hemma och väntar på att mamma ska komma hem :)
snapshot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0