you know we're super stars

hej igen!
har varit en ganska lugn kväll i mitt hus (för en gångs skull) vid 5 tog jag faktiskt bussen till stan och möte mamma för jag skulle köpa en tröja på gina som jag ville ha i vit, men dom hade det bara i XS och XL och jag vill ju gärna ha S på en sån tröja så jag fick ta en brun i M som fanns kvar -.- :(
men den blir nog också så bra så bra!
sen va vi inne på hildors smycken som har halva priset på hela sin butik så jag fick en berlock till mitt tomas sabo armband :) det blev ett litet löv, jag har ju en snöflinga så jag tyckte det va lite gulligt ;D
sen jag kom hem har jag ätit och kollat på tv men det kom ju inget bra idag så det får bli film på datorn och somna tidigt så jag kan sova bort det  onda i huvudet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0