you fill my heart with love

hello!
emma och livia gick hem runt 6 men sen vid halv 8 så möte jag emma för och gå och köpa lite godis på ica - och kaffe till mig brorsa..- nu sitter jag och kollar på TV, är ensam hemma för mina föräldrar är hos våra granar :)
men idag på stan så gick jag och emma från typ halv 2 sen kom livia ner vid typ 3 eller nåt sånt, gick bara runt och kollade på lite kläder som jag vill ha!!
men köpte en fin lite blus/tröja som jag är glad över, har fastnat för blusar nu och vill ha vill ha vill ha!! ;)
dom är så gulliga och fina och ha till höga jeans!
sen tog vi bussen till skåre och hämtade lite kläder hos emmas mamma, sen skulle jag hem o äta så vi åkte hem till mig och bara chilla lite..
nu sitter jag med min mumsiga godispåse och och smoothie kollar på mtv :)
fin jag är efter att ha gott till ica hahah xd

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin Söndag! Parfymtävling är igång kika in om du är intresserad. Om inte ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-16 @ 11:09:19
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0