your amazing, just the way you are

hej bloggen!
törr blogg jag har, jag vet!
men det är ju skola, och efter skolan så vill man ju gärna ha ett liv, men ajja!
skola då som vanligt, precis som vanligt!
efter skolan blev det att gå hem till mig med emma hack i häl en liten stund innan jag och mamma skulle åka
och handla till vår nya nyttiga liv! men massa grönt och skönt på mat bordet! :D
men det gick ju inte så bra, mamma hade glömt plånboken hemma! -.-
så vi åkte hem och hämta den sen tillbaka, apropå att spara bensin haha!
sen när vi kom hem så tog jag en dusch och hjälpte mamma med att laga maten och sen åt, nu sitter jag och lyssnar på musik och ska göra klart min so kurs :)
hörs senare :D
dagens outfit
dagens halsband, min koklocka även kallad, stolt över att jag lyckats laga den! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0