jag har skogen bakom mig

det är i tillfällen som dessa jag har lust att blogga. jag är på ganska bra humör - typ vanligt lixom - livet rullar som vanligt och jag tycks hitta sätt att undvika problemen! låter ganska skönt eller hur, ja det är det också :)
på sista tiden - aa som jag inte har bloggat - har jag varit och seglat med emma, hade jätte kul!
jag har varit med kompisar och idag va jag på stan med mamma och inhandlade lite inför trippen till finland!
mitt älskade finland, det ska bli så himmla skönt att ta en vecka i min andra hälft, träffa släkten och solen, höra alla härliga, trevliga finnar snacka om saker som bara angår deras liv, gud jag längtar ihjäl, vi åker nästa söndag, så typ om 8 dagar då :)
och veckan efter jag kommer tillbaka ska jag och mamma åka ner en vecka till new york! :D
gud livet äger just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0