nykonfimerad

nykonfimerad och mätt i magen som aldrig förr!!
det va riktigt kul att konfimera sig, och nervositeten av 500 x2 blickar som tittar på en kanske påverkar ens prestation en aning, mer för vissa och mindre för andra.. ;D
men det gick bra, det va ganska svårt att hålla skarttet tyst och diskret men jag måste säga att jag klarade det ganska bra! efteråt när vi hade fått biblar och kramar och hela köret så tog jag med mig familjen till vedugnen och käkade lunch sen hem för fikat och chokladtårtan jag bakade igår, nu tror jag att jag spricker och ska nog ta en tupplur!
jag vill avsluta inlägget med att jag vill tacka min underbara konfagrupp för 3 helt gryma veckor, jag har haft så otoligt kul och lärt känna några nya själar, kommer sakna er alla jätte mycket! :(
såhär såg jag ut idag :)
jag och brodern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0