not the last one

OMG!
trodde aldrig jag skulle börja blogga igen, men hahha nu sitter jag här i heta stolen och knäpper på tangenterna ;)
det slog mig att jag skulle börja igen. sist och slutligen är det ju lite kul och gör det mest för att senare kunna titta tillbaka på allt jag skrivit och så! :)
kort update sen sist: låt se, sist jag bloggade va... 2 augusti, sen dess har jag varit i min ny absolut favorit stad New York, man läser överallt att man blir så kär i staden, jag bara fuck nej det kan man ju inte bli, shut me up det blev jag!! kan väl ladda upp lite bilder på det sen hahah. annars har jag bara börjat skolan, sista året i högstadiet, grundskolan hela köret! jag har också haft min årliga födelsedag, tycker att fylla år börjar bli lite överskattat, det är helt enkelt inte lika kul längre haha ;) annars har jag bara mina vanliga upptåg i skolans korridorrer. juste jag trodde ju att 9:an skulle bli jobbig och jag skulle få mycket att göra, men seriöst inte så mycket!! :o
återkommer imorgon! :D
en bild på mig i new york, kommer nog ändra en hel del på bloggen om jag ska börja igen om jag inte börjar på devote istället, det får vi se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0